Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Schroom dan niet om contact op te nemen.

  • Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

    Is het product toch niet helemaal zoals je had verwacht? Jammer! Natuurlijk kun je het terugsturen naar ons en verwerken wij het zo snel mogelijk! Het pakketje kan terug gestuurd worden naar het volgende adres: Let op  bestelling boven de €75,- is gratis verzenden, als er iets retour komt en het totaal bedrag van de bestelling is onder €75,- dan zullen wij €5,95 (verzendkosten)  in houden op het retour bedrag.

    Lynny’s Boutique
    Prins hendrikstraat 18
    2411CT Bodegraven

    Zodra wij het pakketje ontvangen hebben gaan wij er gelijk mee aan de slag, als het product nog in goede staat is en de orginele labels er nog aan zitten, ontvang je binnen 5 werkdagen het bedrag op je rekening.

     

  • Waarom een account aanmaken?

    Zodat bij je volgende bestelling al je gegevens bewaard zijn, en je deze niet opnieuw hoeft in te vullen.

    Ook houden wij je zo op de hoogte van leuke acties, nieuwe items en de trend van nu!

  • Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

    Ja dat kan. Je geeft bij het invullen van je gegevens het gewenste adres in.

  • Betaal ik verzendkosten?

    Bestellingen boven de € 75.00 worden gratis verzonden.

    Voor bestelling tot € 75.00 betaal je € 5.95 verzendkosten.

  • Hoe verloopt het process na mijn bestelling?

    Als eerste ontvang je een bevestigingsmail, met alle gegevens van je order.

    Als de bestelling is verzonden krijg je een aparte mail met daarin een track and trace code, hiermee kun je precies zien wanneer je bestelling word geleverd

  • Kan ik jullie ook telefonisch bereiken?

    Dat kan zeker! Je kunt ons bereiken via (0172)255225. Ook kan je ons een whatsapp (0643865285) berichtje sturen of mailen naar info@lynnys.nl

  • Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

    Nog snel een leuke outfit nodig  voor het weekend? Of de belangrijke afspraak vergeten over 2 dagen? Bestel op maandag t/m vrijdag voor 17:00 dan wordt je pakket dezelfde dag verzonden.

  • Hebben jullie ook een winkel waar ik langs kan gaan?

    Toch liever even passen? Dat kan! Kom gezellig langs bij ons in de winkel Prins Hendrikstraat 18 Bodegraven.

    Gratis parkeren voor de deur.

    Bekijk wel eerst even onze openingstijden, het zou jammer zijn als je voor een gesloten deur staat.

    (Het kan zijn dat er andere artikelen in de winkel zijn dan op de webshop)

  • De betaling via Klarna lukt niet?

    Als de betaling via Klarna niet lukt kan dat 2 dingen betekenen.

    1. Te weinig Saldo.
    2. Er staat nog een rekening open.

    Wij hebben daar helaas geen invloed op en kunt u het beste contact opnemen met Klarna.

    Betalen via Ideal kan natuurlijk altijd, wij hebben de service als er iets retour komt dat wij de zelfde dag het geld terug storten op de rekening waarmee het is betaald.

Contact opnemen

Kom langs in de winkel

Prins Hendrikstraat 18
2411 CT Bodegraven

KvK nr: 72176377
BTW nr: NL859016377B01

Openingstijden
Maandag:
13:00 - 17:00
Dinsdag:
10:00 - 17:00
Woensdag:
10:00 - 17:00
Donderdag:
10:00 - 17:00
Vrijdag:
10:00 - 17:00
Zaterdag:
10:00 - 17:00
Zondag:
Gesloten
Sluiten